Společenství vlastníků domuOhradní č. p. 420 a 421

Kvalita služby TV a internetového připojení - KONTAKTY

14. 7. 2015

Uběhly přibližně 2 měsíce od doby, kdy proběhla v našich domech instalace technologických zařízení a připojení jednotlivých bytových či nebytových jednotek k digitální síti A1M od společnosti Planet A. Několik vlastníků jednotek si v mezidobí stěžovalo na kvalitu připojení a dalších služeb, kritické hlasy zazněly i na schůzi Shromáždění SVJ koncem června. Nejčastější stížnosti byly na časté vypadávání internetového připojení nebo na jinou skladbu dostupných TV stanic, než byla sjednána, případně výpadky a rušení obrazu. 

Vzhledem ke krátké době od spuštění technologie v našich domech, může jít o svého druhu "dětské nemoci" systému, který je ještě potřeba vyladit a donastavit až na úrovni jednotlivých přípojek. Společnost Planet A také na přelomu června a července 2015 přechází v případě TV signálu na novou skladbu programů a novější softwarové řešení. To by mělo přinést i zvýšení počtu stanic dostupných pro naše SVJ i ve variantě mini, ale současně může znamenat určité problémy způsobené tzv. "migrací" stanic a přípojek.

Výbor SVJ doporučuje všem uživatelům TV nebo internetových služeb od A1M, aby důsledně hlásili všechny výpadky, poruchy či nekvalitní službu na Zákaznické centrum poskytovatele služeb (viz kontakty níže). Mělo by být snahou dodavatelské firmy všechny nedostatky vyřešit, "vychytat mouchy", a doladit celé čerstvě instalované zařízeni i rozvody. Musí se ovšem nejprve o problémech vůbec dozvědět, aby je mohla řešit. 

V případě  jakýchkoliv poruch či výpadků, kontaktujte co nejdříve 

Zákaznické centrum A1M Praha, U Hellady 697/4, 140 00 Praha 4 - Michle

Provozní doba      Po - Pá 8.00-20.00

Zákaznická linka      246 089 200

Pro lepší zpracování reklamací napište nejlépe také e-mail  na adresu info@a1m.cz a kopii mailu rovněž adresujte na info@ohradni420a421.cz - V případě většího množství hlášení o reklamacích a vadných službách budeme moci přistoupit k hromadnému řešení situace, reklamaci systému a v krajním případě třeba i vypovědět smlouvu. 

Děkujeme za spolupráci a věříme, že s adekvátní a aktivní odezvou uživatelů služeb v našich domech, zákazníků a klientů dodavatelské firmy, se systém podaří co nejdříve naladit na plný výkon.

Za Výbor SVJ   Petr Krajánek

« Zpět